dinsdag 21 oktober 2008

Vier Halloween in stijl

Halloween komt er weer aan en nu we op het Europese vasteland de Amerikaanse feesten toch overnemen, kunnen we het beter in stijl vieren, bv. als een sexy vampier. Op de site van TotalBeauty vind je een stap voor stap tutorial die je uitlegt hoe je van vamp in vampier kan veranderen.

Er zijn ook nog andere leuke Halloweenlooks te vinden, zoals de minder gevaarlijke sexy kitten, de Goede Fee of ga voor een glamoureus make-upmasker, die laatste vind ik wel heel mooi. Hier vind je een overzichtje.

Ik zelf ga geen Halloween vieren: kom dan net terug van een zakentripje naar Duitsland en begin die nacht nog aan NaNoWriMo maar nu vraag ik mij af of er wel mensen zijn die een speciaal Halloweenfeestje op de agenda hebben staan. Laat het me weten in de reacties!

Geen opmerkingen: