dinsdag 7 oktober 2008

Keukenprinses

Ik ben een echte keukenprinses (zelfkennis is het begin van alle wijsheid ^_^): als ik niet in potten sta te roeren om schoonheidsproducten of zeep te maken, dan durf ik mij ook wel eens wagen aan een lekker gerechtje, liefst zuiders getint. Mijn spaghettisaus en cannelloni gevuld met kaas zijn ondertussen al legendarisch in onze vriendenkring maar dit weekend vond ik het tijd worden voor een nieuw gerecht en dat is een Mexicaanse Ovenschotel geworden. Het recept vond ik op Smulweb.

Zaterdag heb ik het uitgeprobeerd en het is om je vingers bij af te likken, zo lekker! In het recept staat wel dat je de tortillachips moet afwisselen met het groenten-/gehaktmengsel maar daar krijg je alleen maar slappe chips van, niet lekker dus. Beter is de chips alleen bovenop de ovenschotel te leggen, een laag gratinkaas erop en even kwartiertje in de oven. Je kan het zo opeten maar ook serveren met rijst of couscous.

Smakelijk!

Geen opmerkingen: