vrijdag 26 september 2008

Zelf zeep maken

Zelf cosmeticaproducten vind ik heel leuk om te doen - op bv. een druilerige zondagmiddag: je bent creatief bezig, je kan het product helemaal naar je eigen smaak maken en je kan direct het eindresultaat bewonderen.

Op de site Alles over zelf zeep maken, vind je alle informatie die je nodig hebt om zelf zeepjes te maken: verschillende recepten en een handige, duidelijke en eenvoudige stap-voor-stap uitleg. Mijn vingers jeuken al om zelf aan de slag te gaan!

Op het forum van de site kan je eventuele vragen stellen aan medezeepmakers en recepten vinden voor bodycrèmes, bruisballen, shampoobars, conditioners en nog veel andere producten waarvan je het bestaan niet eens kende.

Ik denk dat ik morgen maar eens langs de drogist loop voor natriumhydroxide, zondag kijkt mijn vriend wielrennen, kan ik de hele dag de keuken op stelten zetten :-)

Geen opmerkingen: