maandag 1 september 2008

Watch and learn!

Eigenlijk ben ik helemaal niet goed in het aanbrengen van make-up, ondanks het feit dat ik al meer dan tien jaar make-up draag. Vooral met oogschaduw kan ik niet goed om en verder dan een monogekleurd ooglid met eyeliner en mascara kom ik vaak niet. In mijn zoektocht naar hoe je smokey eyes moet creeëren, kwam ik op YouTube Kuuipo1207 tegen. Deze dame kan echt de mooiste oogmake-up tevoorschijn toveren en zoals zij het uitlegt, lijkt het allemaal kinderspel.

Mijn favorieten zijn Peachy Keen Jelly Bean, Bleu-ish Green-ish Tropical-ish Look-ish en haar paarse smokey eyes. Wat mij opvalt, is dat zij maar blijft vegen met haar brush. Ik breng meestal gewoon een kleur op en that's it maar blijkbaar moet je de kleur echt in je ooglid wrijven om een goed resultaat te bekomen. Weer wat bijgeleerd vandaag!

Geen opmerkingen: