woensdag 17 september 2008

Tickled Pink Scentsations: Korting!

Sinds er op Beautygloss een artikel verscheen over Tickled Pink Scentsations sta ik te trappelen om bij deze online body- en badshop te bestellen. Helaas was dit niet evident, want de shop werd een tijdje gesloten wegens gezondheidsproblemen van Mia, de eigenares, en er is zelfs sprake geweest van een volledige sluiting. Gelukkig is Mia op deze beslissing terug gekomen en is het mij gisteren eindelijk gelukt om een bestelling te plaatsen: ik heb gekozen voor twee zeepjes (in een poedergeurtje en een mix van marshmellows en violetten), drie parfumrollers (een muskgeur, een vanillegeur en een poedergeur) en vijf minimister in "fun"geurtjes als kokosnoot, pink sugar (zou naar suikerspin ruiken), rode vruchten en marshmellow. In totaal ben ik 30 euro kwijt, een peulschil als je bekijkt hoeveel een flesje eau de toilette of parfum kost. Ik ben superenthousiast en zit echt te popelen om mijn bestelling te ontvangen maar zal toch even geduld moeten oefenen, Mia heeft ongeveer acht werkdagen nodig om de bestelling in elkaar te flansen.

Nu kan ik dus nog maar weinig over de geurtjes vertellen en wilde eigenlijk pas over deze parfumshop bloggen nadat ik mijn bestelling had uitgeprobeerd maar ik heb goed nieuws dat ik je niet wil onthouden: tot eind september kan je 20% korting krijgen op je bestelling, exclusief de verzendkosten. Daarvoor moet je snowberrycreek invullen in het vakje Voucher in je shoppingcart. Even op Recalculate klikken en je korting van 20% wordt automatisch berekend.
Daarnaast kan je een gratis item krijgen, door freebie in te vullen in het vakje Special Notes. Vergeet je dit echter, dan kan je Mia nog altijd mailen, zij voegt dan met plezier een goodie toe aan je bestelling. Een ideaal kennismakingscadeau'tje!

Geen opmerkingen: