dinsdag 30 september 2008

Tickled Pink Scentsations: Een review!



Een tijdje geleden vertelde ik hier over Tickled Pink Scentsations, het superleuke online winkeltje van de Amerikaanse Mia. Nog tot morgenmiddag 17u Europese tijd kan je daar een korting van 20% krijgen. Ikzelf heb ook gebruik gemaakt van deze actie om eens kennis te maken met de producten. Ik bezocht al een tijdje de website waar ik mij vergaapte aan al die lekkernijen en was al enthousiast voor ik nog maar één geur had geroken. Nu ik mijn bestelling (supersnel) binnen heb gekregen, ben ik helemaal niet meer te stuiten: wat een fantastische producten zijn dit!



Ik heb op dinsdag volgende producten besteld en ik had ze donderdag een week later al binnen:

* Heaven Scent Soaps 4 oz.
Fragrance Availability - Angel Wings
Fragrance Availability - Puffed Violets

* Parfum Roller Petite 5 ml
Fragrance & Base Availability - Dreama
Fragrance & Base Availability - Egyptian Princess(unavailable as tarts)
Fragrance & Base Availability - Sandalwood Vanilla

* Mini Mister 1 oz Body Splash
Fall Menu - Coconut Bubble
Fall Menu - Fluff Puff
Fall Menu - Pink Sugar
Fall Menu - Shimmering Pink
Fall Menu - Star Sapphire (unavailable as tarts)

Ik kreeg er een Velvet Veil Body Lotion in Coconut Bubbles en een keischattige kalender en balpen gratis bij.




De parfum roller zijn superlieve flesjes (die met de zwarte dop) met een rollerballetje om het parfum gemakkelijk aan te brengen. Je hebt echt niet veel nodig en ik vind het de ideale manier om een paar geuren te leren kennen: het flesje is niet te groot en het parfum is niet gemengd met een bodylotion of een ander product.


De minimister bevatten een lopend goedje dat je op je lichaam moet sprayen, niet op je T-shirt zoals ik de eerste keer waardoor ik heel de dag met twee onnozele vlekken op mijn T-shirt rondliep, hahaha. Ze geuren iets minder sterk dan parfum, beweert Mia. Wel in dat geval denk ik dat je haar parfum tot twee staten verder kan ruiken want die minimisters zijn echt straf spul.


De zeepjes heb ik nog niet uitgeprobeerd, ik vind het zonde om ze uit te pakken; die zwarte doosjes zijn superschattig.



Wat mij vooral aanspreekt, is het feit dat haar geuren echt superlang blijven hangen. Ook na een lange dag ruik je het nog. Zo had ik zaterdag me ingespoten met Pink Sugar en ik wist niet goed wat aantrekken, dus heb ik wat verschillende shirtjes geprobeerd. Wel, één daarvan heb ik vanmorgen terug aangetrokken en de geur van Pink Sugar hangt er nog in! Dit is andere sh*t dan al die commerciële parfums hoor.


Een review van de geuren kan je op het forum van Tickled Pink Scentsations zelf vinden. Hier ff doorklikken (nadat je je hebt aangemeld op het forum) en dan op de geur klikken waarvan je meer wil weten. Ik heb ze nog niet allemaal kunnen uitproberen en wil het grondig aanpakken, zeg maar; dus voorlopig vind je van mij nog niet over alle geuren een review terug (onder lilKim) maar je kan er al reviews van anderen lezen.



Ook Kizzy vindt het lekker ruiken ;-)


Voor diegenen die TPS graag eens willen uitproberen, raad ik aan om morgen rond 17u de site open te zetten. Ter gelegenheid van haar verjaardag en omdat ze ruimte nodig heeft, organiseert Mia namelijk een Birthday Sale. Hierbij verkoopt ze producten die ze nog in stock heeft van september die niet meer beschikbaar zullen zijn in oktober en ze geeft je daarbij maar liefst 50% korting! Je loopt natuurlijk wel de kans je favoriete product of geur niet meer te kunnen bestellen maar misschien kan je wel eens iets nieuws proberen. Voor de prijs moet je het zeker niet laten.


Wil je portemonnee deze maand echter niet meer meewerken, dan kan je nog altijd wachten op de decemberactie: daarbij zal Mia een code op het forum zetten waardoor je een korting van 30% kan scoren. Als dat geen leuke Kerstextra is! Ik ben alvast mijn moeder en schoonzusje aan het bestoken met al mijn geurtjes zodat ik de perfecte Kerstcadeau voor hen kan samenstellen :-)


Als laatste tip wil ik meegeven dat je je zeker moet aanmelden op het forum: het is er supergezellig, er zitten best veel Nederlandse (en enkele Belgische) meiden én - niet onbelangrijk - je vindt er als eerste de aankondigingen voor de sales en de kortingscodes. See you there!

1 opmerking:

dailydisastergirl zei

Ik heb gisteren mijn TPS Order binnengekregen, de 50 ML Fresh Linen Perfume Extract! <3 Was gelijk de hele dag gelukkig! =)Ook altijd leuk dat ze er zo'n lief briefje en een cadeautje bij doet, ik kreeg er gratis een Vegan Lipbalm Cucumber Melon bij!

Anyway, ik vind je blog leuk!

x.