dinsdag 2 september 2008

Partytime!

De tijd van wekelijks feesten tot de ochtendgloren ligt alweer enkele jaren achter mij (goh, wat klink ik oud, zo vijf weken voor mijn 28ste verjaardag) maar er is één feestje dat al elf jaar een vaste plek heeft veroverd in mijn agenda: Laundry Day!

Ooit is Laundry Day begonnen als een gratis straatfeest met een enkele dj in de Kammenstraat maar tijden veranderen (en de Kammenstraat trouwens ook; de ooit zo hippe, alternatiefste straat van Antwerpen is al lang niet meer wat het geweest is) en Laundry Day barstte uit zijn voegen, zodoende verhuisde het straatfeest naar Het Eilandje om daar uit te groeien tot een heus festival met een tiental podia en een honderdtal dj's én een inkomprijs (dit jaar 15 euro). Hoewel wat mij betreft de grootste charme verloren is gegaan, mis ik deze jaarlijkse afspraak niet (dankzij de gratis ticketjes van mijn pa).

Na middernacht verhuist het hele feestgebeuren naar Club Industria voor Laundry Night maar daar zal je me echter nooit zien verschijnen: niet enkel vind ik dit helemaal niets meer met Laundry Day te maken hebben, na meer dan tien uur feesten heb ik mijn portie feesten wel gehad voor dit jaar ;-)

Geen opmerkingen: