vrijdag 12 september 2008

Britney's back, bitches!

And I'm loving it! Na het desastreuse optreden van vorig jaar op de MTV Awards is Britney terug en hoe! Ze zag er fris uit, deed geen sletterig pasjes en gaf een fantastische (en door iedereen gesmaakte) acte de présence op de MTV Video Music Awards. Ik ben echt heel blij voor haar dat haar zwartste periode achter haar ligt en hopelijk kan ze op dit élan blijven verder gaan. Ik supporter in elk geval voor haar.

Op de site van MTV kan je haar optreden van dit jaar nog eens bekijken. Je kan de kick off van de VMA's bekijken, waar ze dolt met Jonah, en haar acte de présence op het podium. Ook zijn er filmpjes van de verzilvering van haar drie nominaties (en natuurlijk de rest van het spektakel). Zie haar stralen! (En check haar sandaaltjes!)

2 opmerkingen:

Nick zei

Ik vroeg mij af op je steeds gepasiioneerd met schrijven bezig bent? Om moet ik daarvoor op je andere blog zijn? (en ga je daar ook weer wat posten, want dat is alweer een tijdje geleden)

juweeltje_8 zei

Een schrijver rust nooit, ook al doet haar pen dat wel ;-) Ik schrijf momenteel voornamelijk blogs en artikelen (http://lilkim.infoteur.nl/) en ben bezig met de voorbereidingen van een boek dat ik in mijn hoofd heb zitten. Korte verhalen komen er helaas niet meer uit. Mijn ander blog gaat eigenlijk alleen maar over de vooruitgang van mijn (fictie)schrijven en gezien dat zo goed als stil ligt, gebeurt op dat blog idd niet al te veel. Maar schrijven blijf ik altijd wel doen ;-)