donderdag 21 augustus 2008

Style-advies

Ik kan mij niet meer herinneren hoe ik op de site van Styletoday ben terechtgekomen maar blijkbaar heb ik me daar ooit eens voor de nieuwsbrief ingeschreven, gezien die deze week in mijn mailbox zat. Ik heb deze middag dan maar eens de moeite genomen om de site te bekijken - ook al omdat er handtassen konden gewonnen worden ;-) - en ik moet zeggen dat ik wel onder de indruk ben.

Bij Styletoday vind je massa's informatie over zowel fashion en beauty als lifestyle en televisie. Je kan er de nieuwste trends vinden, fashion- en beautynieuws lezen, backstagefilmpjes van modeshows bekijken, celebrities spotten en nog véél meer. In het gedeelte lifestyle vind je voornamelijk recensies over leuke adresjes in het buitenland. Er is ook een fashion- en beautyblog waar je advies krijgt over producten, trends en dergelijke. De site heeft ook een forum; ai, ai, ik voel een nieuwe verslaving opkomen.

De site is blijkbaar onlangs vernieuwd, volgens een artikel dat ik heb gevonden: de achtergrond heeft een donkerprune kleurtje, wat rustgevend is voor de ogen, en de site is lekker overzichtelijk opgesteld waardoor je alles gemakkelijk kan terugvinden. Een echte aanrader dus, als je veel tijd hebt ;-)

Geen opmerkingen: