zaterdag 30 augustus 2008

Shoelover

Forget diamonds! Shoes are this girl's best friends!

Schoenen, ik heb er minstens vijftien paar in alle mogelijke maten en kleuren: van ballerina's over hooggehakte sandalen tot laarzen in drie kleuren. En toch lukt het me om jaarlijks nog twee of drie paar in te slaan. Maandelijks sta ik minstens met twee paar schoenen bij de schoenmaker om de (stiletto)hakjes te laten vervangen. Mijn absolute favoriet zijn mijn bruine gladiatorsandalen die tot mijn knie komen met een hak van ongeveer twaalf centimeter, ongeveer dezelfde als Ashley Olsen hierboven showt. Niet geschikt voor dagelijks gebruik maar wel ontzettend sexy en een echte mannenmagneet. Ja ja, schoenen zijn mijn grootste verslaving.

Daarom ben ik ook verheugd dat ik de site van Shoecraze heb ontdekt: op deze site bericht ze over de nieuwste trends in schoenenland en showt ze de mooiste schoenen. Een echte streling voor het oog!

Geen opmerkingen: