zondag 31 augustus 2008

More beautytalk!

Als je maar niet raakt uitgepraat over beauty, fashion en lifestyle en je hebt niet genoeg aan de fora die ik je reeds voorstelde, neem dan eens een kijkje bij één van de volgende:
  • Miss Lipgloss Forum: Miss Lipgloss houdt een site bij waar ze je informeert over beauty, fashion en lifestyle; een enkele keer vind je er zelfs een recept terug. Zoals het elke zich zelf serieus nemende site betaamt, heeft ook zij een forum waar je naar hartelust kunt kletsen over dezelfde onderwerpen. De meeste meiden op het forum zijn nog heel jong - tussen twaalf en twintig jaar - maar je kan er wel goede tips vinden en eventueel meedoen aan een groupsorder bij een leuke webshop.

  • Het Shopperella Forum: Hetzelfde principe: is het forum van de site van Shopperella. De site concentreert zich op alles wat met shoppen te maken heeft, op het forum kan je naar hartelust kletsen over beauty, fashion, accessoires en andere zaken waar een meisje /vrouw van wakker ligt. Ook hier zijn de forumleden hoofdzakelijk pubers maar een mens is nooit te oud om te leren, zelfs al moet je dan afkijken van snotapen :-D

  • Makeupalley: Een engelstalig forum waar Beautygloss en Miss Lipgloss regelmatig naar verwijzen. Persoonlijk vind ik de site heel onoverzichtelijk en word ik al moe als ik de pagina met Boards nog maar openklik. Ik hou er trouwens niet van om in een andere taal te lezen op mijn pc. Maar volgens veel beautyaddicts kan je hier de trends spotten maanden voor ze bij ons in het straatbeeld verschijnen en vind je hier de beste beautytips.

Geen opmerkingen: