dinsdag 19 augustus 2008

Laat Jessica voor jou shoppen

Heb je geen Paypalaccount of creditcard en wil je graag in Amerika shoppen? Verzendt de site waar je wil bestellen niet naar Nederland? Dan heb ik de ideale oplossing voor je gevonden: Shop4eu, de shoppingservice van Jessica.

Jessica is een Nederlandse dame die reeds zes jaar in de USA woont en van haar hobby - shoppeuh! - haar beroep heeft gemaakt. Voor de voordelige prijs van 20€ per bestelling + 5% fee op het volledige aankoopbedrag stelt zij haar Amerikaans adres voor je ter beschikking.

Nadat jij haar gecontacteerd heb en haar de gewenste producten hebt doorgemaild, bestelt zij deze voor jou en laat de producten naar haar thuis verzenden. Zodra ze de producten - van kleding over schoenen tot cosmetica - in haar bezit heeft, verpakt ze deze in een "anonieme" verpakking en worden de producten naar jou thuis verzonden. Lekker gemakkelijk!

Een lage dollar, veel producten/merken die je niet in Nederland kan kopen; heb je nog meer redenen nodig om haar site een bezoekje te brengen?! ;-)

P.S. Helaas staat er niets vermeld op de site over verzendingen naar België. Ik ga haar zeker eens een mailtje daaromtrent sturen want ik vind dit zeer interessant. Zodra ik hierover meer weet, komt er een update!
Update: Jessica heeft mijn mailtje beantwoord en verstuurt ook pakketjes naar België. Dat is nog eens goed nieuws!

2 opmerkingen:

shrink zei

origineel. toch wonderlijk dat je hier in belgieland met alle mogelijke en onmogelijke luxe nog je gading niet vindt ;D

LilKim8 zei

Het kan nooit genoeg zijn voor een vrouw :D