dinsdag 27 mei 2008

Nailart


Sinds er op Beautygloss een post verscheen over nagellak ben ik weer helemaal into nails! Ik doe mijn uiterste best om niet meer te bijten en mijn nagels lang te laten groeien - een hele klus voor mij ;-) Een goede hulp daarbij is nagelverharder en nagellak, liters nagellak in mijn geval aangezien ik de nagellak er ook nog eens afpruts en zodoende mijn nagels elke twee à drie dagen opnieuw moet lakken. Daarvoor heb ik op een maand tijd vier nieuwe nagellakjes gekocht (*schaam schaam*); een meisje moet toch kunnen afwisselen ;-)
Ik lak mijn nagels meestal in één kleur of doe een French Manicure maar zoals je hierboven kan zien zijn er nog veel meer mogelijkheden en kan je van je nagels een echt kunstwerkje maken. En het beste van al: tegenwoordig hoef je er niet meer voor naar de manicure te stappen, maar kan je dit gewoon zelf thuis doen met behulp van véél nagellak, een patroon en een stempel. Zo makkelijk dat het bijna niet kan mislukken! Meer informatie vind je op de website van Konadnailart en je kan er ook ineens een kit bestellen. Alleen het kiezen vind ik nog moeilijk ;-)

Geen opmerkingen: