woensdag 16 april 2008

Geld verdienen :-)

God ja, ik kan er echt mijn mond niet over houden hé ;-) Maar ja, van gaan werken word je niet rijk, dus zoeken we maar andere manieren om een spaarpotje aan te leggen, en vandaag wil ik het over Jiggy hebben. Jiggy is één van de gemakkelijke manieren om wat geld bij elkaar te krijgen: je hoeft er niets voor te schrijven *hoor ik jullie daar collectief zuchten van opluchting? :-)*, het enige wat je moet doen, is mailtjes lezen (nou ja, aanklikken volstaat), spelletjes spelen en vrienden aanmelden. Simple comme bonjour! Het gaat alleen niet zo snel vooruit met maar 1 cent per gelezen mail maar wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd, zegt ons ma toch altijd, na: alle kleine beetjes helpen.

Als je ook zin hebt om bij te verdienen, aarzel dan niet om op de link te klikken (verdien ik er ook nog wat aan ha ha).

Geen opmerkingen: