woensdag 23 januari 2008

R.I.P. Heath Ledger




Ik schrok mezelf vanochtend een ongeluk toen ik de site van HLN opende: Heath Ledger is no more... Hij werd gisteren in de late middag dood aangetroffen in zijn appartement. WTF! Ik kan het gewoonweg niet geloven. Nu niet dat ik een immense fan van de kerel ben, ik denk dat ik zelfs nog geen enkele film van hem gezien heb (maar ik vind het wel een lekker ding hihi), maar het schokt mij wel dat er de laatste tijd alsmaar meer jonge acteurs het leven laten; Heath Ledger was amper 28 jaar en de vorige week gestorven Brad Renfro was nog jonger met zijn 25 jaar. Moest ik net als deze mannen de mogelijkheid hebben om met mijn talent de kost te verdienen, ik zou de gelukkigste persoon op deze wereld zijn. Maar ironisch genoeg lijkt hun geluk hen telkens opnieuw in het ongeluk te storten...



Alé, nog eentje, omdat ik het zo'n mooie foto vind:

Geen opmerkingen: