donderdag 31 januari 2008

It's Britney, bitch!

Ok, ik geef het - met het schaamrood op de wangen - toe: I'm totally into Britney!

Het mooie meisje dat tien jaar geleden de top in supertempo veroverde en daarmee de belichaming van veel meisjesdromen was, spreekt niet alleen tot mijn verbeelding, getuige de vele artikels die de laatste maanden over haar worden geschreven. Hoe "jaloers" ik enkele jaren geleden ook was op haar verwezenlijkingen, tegenwoordig kijk ik, en de rest van de wereld, met lede ogen toe hoe ze haar leven en talent wegsmijt. Sinds ze zich inliet met die loser van een Federline lijkt het wel alsof alles rondom haar instort: haar carrière, haar figuur, haar geestesgezondheid, ... En de paparazzi doet er met plezier nog een schepje bovenop door elke beweging die ze maakt minutieus te rapporteren en leugens rond te strooien. Nieuws-gierig als ik ben, wil ik dat alles maar al te graag lezen maar steeds vaker voel ik mij daar ook vies bij; zolang wij die artikels blijven/willen lezen, zal de paparazzi niet ophouden met het achtervolgen en opjagen van Brit Brit.

Vandaag werd de jonge vrouw dan toch eindelijk opgenomen in de psychiatrie en ik hoop uit de grond van mijn hart dat er eindelijk iemand haar écht wil helpen in plaats van op haar geld te jagen (wie gelooft er nog dat die paparazzi achter haar aanzitten omdat ze in haar geïnteresseerd zijn, ze willen enkel geld aan haar verdienen, ja!). En ik hoop écht dat ze terug de Britney van vroeger kan worden, die ons entertaint (met haar muziek, níet met haar maffe stoten) en ons toont dat Amerikaanse dromen geen bedrog hoeven zijn. Ik duim alvast voor haar.
Hit us, Britney, - at least - one more time!

2 opmerkingen:

Nip zei

Ik schaam mij daar ook voor, maar ik herken mezelf. Alles lezen, toch de paparazzi haten,...

En stiekem vind ik haar nieuwe nummers helemaal niet slecht.

*schaam schaam*

Nip

LilKim8 zei

Ik vind die nummers ook niet zo slecht eigenlijk... :)