dinsdag 25 december 2007

It's gonna be a hot, HOT Christmas


Vrijdag zond VT4 de volledige modeshow van Victoria's Secret uit en Kim heeft haar ogen uitgekeken. Hoewel ik lesbische noch biseksuele gevoelens koester, kan ik een mooi stukje vrouwelijk vlees wel appreciëren. En mooie vrouwen heb ik zeker gezien: o.a. Adriana Lima, Heidi Klum, Rachel Hunter, Miranda Kerr, en nog veel meer. Daar waar andere merken voor hun modeshows weinig tot geen franjes gebruiken, haalt Victoria's Secret jaar na jaar alles uit de kast om niet enkel voor een visueel spektakel te zorgen. Dit jaar was het Seal die voor de muzikale noot mocht zorgen. Ook de interviews en blik achter de schermen konden me zeker bekoren. M.a.w. ik heb genoten! In een ander leven (zo eentje waar ik langer en magerder zou zijn, een betere huid en meer lef zou hebben) zou ik maar wat graag mee over de catwalk lopen. Heb je dit merkwaardige spektakel moeten missen of wil je er nog eens van genieten, kijk dan eens op deze blog.

Geen opmerkingen: